Anulacja rezerwacji i reklamacje

Aby potwierdzić rezerwację, prosimy o wpłatę zadatku w wysokości 30% całkowitej kwoty pobytu – należy to zrobić w ciągu 7 dni od momentu rezerwacji.

Pełną kwotę za pobyt (pomniejszoną o wpłacony zadatek) prosimy uregulować najpóźniej na 14 dni przed przyjazdem. Jeśli rezerwacja jest dokonywana na mniej niż 14 dni przed planowanym pobytem, całość należy opłacić w ciągu 3 dni. W przypadku braku wpłaty w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostanie anulowana.

Jeśli z jakiegoś powodu będą Państwo musieli zrezygnować z pobytu, informujemy, że:

  • Przy odwołaniu rezerwacji na minimum 45 dni przed przyjazdem zwracamy zadatek, potrącając opłatę manipulacyjną w wysokości 100 zł.
  • Przy rezygnacji później niż 45 dni przed przyjazdem zadatek nie podlega zwrotowi.

Jeżeli chcą Państwo otrzymać fakturę na firmę, prosimy o podanie danych do jej wystawienia w momencie wpłaty zadatku.

    Dziękujemy za wyrozumiałość. W razie pytań – służymy pomocą!

    Gość powinien poinformować ośrodek planując przyjazd po godzinie 19:00 W przypadku nie zameldowania się klienta do godziny 24.00 w pierwszym dniu rozpoczynającym jego pobyt, rezerwacja zostanie anulowana.

    Ewentualne reklamacje należy przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: recepcja@osrodekswierkocin.pl

    Reklamacje są rozpatrywane bezzwłocznie. Maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.

    Serwis OsrodekSwierkocin.pl należy do firmy „REZYDENCJE ŚWIERKOCIN ANDRZEJ PILISZEK SPÓŁKA KOMANDYTOWA”, 
    ul. FORT PIŁSUDSKIEGO 7/4, WARSZAWA 02-704, NIP 5213907531 REGON 387056437

    e-mail: recepcja@osrodekswierkocin.pl

    tel: +48 797 467 232